Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

Ema sünnipäev -viimane

Helistasin oma   vanadele töökaaslastele  Margele ja Heljule  või kirjutasin hoopis facebooki ja palusin ema sünnipäeval teda õnnitlema minna , kuna mul endal seda võimalust polnud siis pidin kasutama sõbrannade abi Nemad olid lahkesti nõus ja olen neile südamest  ääretult tänulik . Ema oli veel küllaltki adekvaatne, küsis nende nimesid . Sõbrannad andsid talle juua ja  joogist tundis ta puudust kogu aja kuna ta süüa ei saanud siis jook ikka läks tal alla, kui seda pakuti aga keegi seda seal  pakkumas ei käinud  nii tihedasti kui oleks olnud vaja .
Kokkuvõttes  kui ta 7 mail saabus  ja oli veel täiesti  rääkimisvõimeline ja võttis telefoni vastu  täiesti  jõukohaselt siis iga päevaga seal õhus läks tal halvemaks ja halvemaks ..  Enam ei tahtnud telefoni vastu võtta ega tahtnud ka rääkida .  Emadepäeval käis ema vaatamas ka minu vend . See juhtus ka peale seda kui olin teda korralikult läbi sõimanud . Ma ei tahaks sellel valusal teemal peatuda aga  korraks veel peatun  ja ütlen välja kõik mis arvan .  Hiljem 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar