Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

Ema surm

 Kui ma  kella 13 ks kohale jõudsin oli ema juba lahkunud siit ilmast  kõige rohkem 10 min tagasi sest siis käisid õed teda vaatamas . Ja  välisuks oli kinni pandud ja ma ei saanud sisse enne kui pidin helistama .   Kohe jooksis kaks hooldajat ja üks õde mulle vastu ja ei lasknud mind sisse - et sätivad ema paika …. ega ma ei saanudki kohe aru sest arvasin et  lihtsalt sätivad voodis asendit, aga siis kui õde Kirilin astus minu ligi ja ütles et nüüd on  nii et  ema pole enam siis puhkesin ka nutma ja õde  kallistas mind ..  Läksin siis ema juurde 
 Ema oli nii soe veel käed nägu kõik oli veel täiesti soe aga nägu oli natuke külm .  Võtsin ema käe ja arvasin et äkki ta pole veel surnud , tundus et kohe teeb silmad lahti ja hingab - aga ei - seda ei juhtunud ..   Helistasin siis pojale   kes oli just saabunud  Rootsist, et veel vanaema näha 
 Tema tuli ka kohe Mariaga oma pruudiga   
 Saime veel olla koos vanaemaga samas toas ja  Mina tutvusin Mariaga .. Oli küll väga  paha situatsioon tutvumiseks aga  mis teha …  elu on selline et pakub sulle igasuguseid situatsioone küll halbu küll häid   
Paar tundi saime olla koos ja siis viis Inno mind  Silvi juurde 
 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar