Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

Korteri koristamine

Vot siis  pühapäeval sõitsimegi hommikul   Inno ja Mariaga    ema korterit koristama. Nüüd oli jäänud veel köök ja nõud . Köögis on kõrged kapid ja neid ma poleks ise saanud kuidagi  tühjaks. Inno tõstis ka    koridori kapist kõrgelt asjad alla …  Mulle jäi  need madalamad kohad ja  tegin täitsa pika päeva tööd seal ja  sain kõik kottidesse . Vahepeal sõitsid  noored minema enne aga käisid seal Võhma ristis ja tõid mulle pirukaid ja   kohvi ..

Siis helistasin Juljale  ja tema sai tulla   külmkapi järgi ja pesumasina  ,  sai ka köögis vaadata asju ja  mis meeldis viia minema . ka elektripliit ja pesukuivatusrest läksid talle .  kõike ei mäleta ka . Julja tõi  omaküpsetatud pirukaid ja need olidki väga head
 Kuni õhtuni koristasin ja siis kutsusin takso järgi  ja sain koju väga väsinuna
 See oligi siis pühapäevane päev  Taksojuht tuli  aitas mul asjad alla viia  taksosse ja sõidutas koju  . Silvi juba ootas .
 Veel tahaksin kirjutada väga toredast taksojuhist . Oli nii sümpaatne ja abivalmis inimene … Väga tore oli koos temaga sõita - ja turvaline ka .  ja ajas juttu maast ja ilmast .  Oli väga meeldiv et just tema sattus mind aitama  .


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar