Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

ÕHK

Ema ise ei saanudki aru et on juba teises kohas .  Kui mina talle helistasin ja ütlesin et sind viiakse täna üle teise  haiglasse siis ta ütles et jah on saanud aru et midagi sebitakse ja voodilinasid vahetatakse .  Aga rääkimine telefoniga ja vastuvõtmine oli talle juba raske ja  oli ka tegemist sellega et kui aku oli tühi siis talle ei saadudki helistada ja mina helistasin õdedele ja siis laaditi tema telefoni ja  siis sai jälle rääkida .
 Pärast emaga rääkimist helistasin arstile ja mulle öeldi et ema oli juba hommikul üle viidud  teise kohta .    Seda ta muidugi ei saanudki aru .
No seda parem siis vähem hirmusid
 Aga hirmud tal olid ja seda rääkis ta nii minule kui ka oma sõbranna Valjale et tulgu talle järgi ja viigu koju ,
Kuna ema sünnipäev oli tulemas ja emadepäev siis tahtsin talle organiseerida lillekimpu ja helistasin lillekullerile ja leppisin kokku haigla osakonna juhataja Kadri Orasega  kes hiljem osutus  tuttavaks inimeseks (tema õde oli kunagi minu rühmas ). Tema lubas et toob lillekimbu minu emale sünnipäeval haigla lillepoest . Nii ta ka tegi 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar