Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

Sõbranna pool

            Kui ma taksoga Silvi ukse juurde vurasin jooksis kallis sõbranna mulle juba õue vastu .Oli nii tore üle pika pika aja kohtuda ja kallistada oma kallist sõbrannat, kes on mulle kõik need 20 aastat kirjutanud päris kirju Eestist Soome ja mina talle tagasi . Me oleme arutanud, et oleme vist ainukesed kesposti vahendusel - kirju vahetavad.
 Silvi kodu võttis mind soojalt vastu kõik oli endine ja aeg oleks nagu seisma jäänud,-., nii kui olin seal viimati 2008 aastal  see oligi siis kui me saimekokku Anoga ja tema tütrega ja tütrepoja Tommiga
Väga väga kaua  pärast seda oleme küll kohtunud ema juures kui ma puhkuse aeg käisin ja siis käis Silvi ise  Viljandist kohal
aga nüüd siis jälle Silvi pool.
Lauake oli kaetud ja Silvi pakkus frikadellisuppi mis oli väga väga maitsev ma ju polnudki veel terve päev midagi söönud peale selle võileiva mis Sandra laeva peal ostis  Kõht oli päris tühi. i
Siis helistas ka Janno ja tänas mind. Tänas  mind et ma ema juurde  nõustusin minema .  Jah See oli tõesti täiesti uskumatu et sain Eestisse Sandraga ,muidu poleks kindlasti saanud .
 Helistasin ka Margele ja leppisime kokku et ta tuleb homme mulle  Silvi poole järgi ja  viib mu ema juurde . nii ka tegime
Silvi tegi mulle voodi valmis ja  jäin magama väga ruttu Olin nii väsinud ka . Vaatepilt mis ema juures nägin oli silme ees . ei mäleta kas und nägin või ei .  Hommikul läks Silvi tööle ja mina  sain veel magada ja siis hakkasin Marget ootama …  tervisega oli väga kehva ja hakkas mingi verejooks mida minu vanuses ei tohiks olla .  Õnneks ei olnud verejooks väga hull muidu oleks pidanud arstile minema .Enne kella 13 viis Marge mind ema juurde
.Ema oli vägaväga  muutunud . vaatasin ja nutsin siis kui ema ei näinud ja  muidugi oli glytseriinipurk seal kapikese peal koos pulgakestega. Keel oli jah väga hull aga   mõne päeva pärast oli täitsa teistmoodi .
Olin ema juures kella 13kuni kella 19   õiendasin ja rääkisin sots töötajaga et ei ole rahul sellega et emale kohe üldse ei pakutagi mitte midagi ja sellest oli ka kasu natukene  .
 siis kutsusin takso ja sõitsin Silvi juurde  Sama taksojuht oli . Silvi ootas mind kartulisalatiga ja kaetud lauakesega .. Vett jõin ka väga palju  kuna oli kogu aeg suu kuiv
Margega leppisin kokku et kolmapäeval läheme Võhmasse  ema korterit koristama  Margele andsin raha, et ostaks  kilekotid  suured  ja väikesed ja teibid  samuti andsin bensaraha Võhma sõidu jaoks. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar