Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

Maria

Ilus armas rootsi tüdruk . Olin teda näinud küll piltide peal aga päriselt elus polnudki veel näinud . No nüüd see siis juhtus . Kahjuks küll kohtusime temaga väga  kurva sündmuse juures aga  sellele vaatamata oli ta äärmiselt armas ja  sümpaatne neiu ..
 Kallistas mind nii  nagu oma ema .  Tal oli ka väga kurb meel ja seda oli näha .  Meie ei saanud omavahel ilma tõlgita küll vabalt suhelda aga niipalju kui ma oskasin niipalju ka proovisin inglise keeles rääkida . algeliselt küll aga   mis teha , koolis ei õppinud seda inglise keelt  kuigi palju .
Käskisin enamuse tõlkida pojal ja  niiviisi suhtlesimegi ..  Mariale meeldis väga nimi Tamara ja koduteel ta küsis et kas ta võib oma  tütre nimeks panna Tamara Appi mul pidi süda sees seisma jääma suurest rõõmust .. samal päeval kui  ema lahkus siit ilmas  saatis jumal inimese kes  võib olla paneb oma lapsele minu ema nime Tänan jumal sind Maria eest, kelle sa saatsid minu ellu … Loodan et mu poeg hoiab teda ja armastab kuni elu lõpuni





Mina pojaga 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar