Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. juuni 2019

Asjaajamised

 Esmaspäeval pidin siis minema õendushoolduskeskusesse paberite järgi …   Sealt sain siis arve nende päevade eest mis ema seal oli   . Maksin ära .  Anti paberid ja ema asjad  mis tal kaasas olid

 kõige kallimad ikka alati kaasas . 

 Meie pesime Silviga hunniku suuri riideid ja viisin neile sinna kotitäie täiesti ilusaid uusi riideid . Oldi väga tänulikud ..  
 Mulle anti  edasised  juhtnöörid kuhu ma pidin järgnevaks minema 
Helistasin Margele ja   Marge tuligi varsti  ja kõigepealt sõitsime suure haigla peale kus   maksin 1 ööpäeva hoiutasu ja edasi suunati Krematooriumi kus valisime Margega välja urni ja panime muud asjad paika . Sealt saadeti  vallavalitsusse kus sai 240 e toetust  See oli Suure Jaanis 


 Olin nii väsinud et ei tahtnud enam midagi teha 

 Tahtsin ainult magada peale nende asjajamiste … 
 ja siis  järgmine päev  terve teisipäev oligi mul puhkamiseks ..   Silvi läks õhtupoole tööle ja  mina magasin kogu ülejäänud päeva  
kolmapäeval oli kokku lepitud veoteenus 
 neljapäev kokkusaamine Helvega 
ja reedel  tuligi Sandra mulle järele ja viis mu koju tagasi  

2 kommentaari:

  1. Lein on väga raske ja rõhuv tunne ning mingeid leinavalu leevendavaid sõnu ei ole olemas. Seepärast ma ei püüagi leida lohutussõnu ja ütlen vaid, et meie - mahajääjate - osaks on hoida kauneid mälestusi neist, keda oleme armastanud.
    Arvatavalt ei lähe seda tarvis, aga tea, armas sõbranna, et vajadusel olen Su jaoks ikka olemas!

    VastaKustuta
  2. Vahel on sellest suur abi kui kõik üksikasjad hinge pealt ära kirjutada ja oma mõtted välja öelda.Tean seda oma kogemustest. Loomulikult on see väga raske aeg, sest ema on meile väga kallis ja ta on ainuke, aga kaotusvalu võib meid kõiki tabada ning kokkuvõttes tuleb sellega lõpuks lihtsalt leppida.Kohanemine ja arusaamine võtavad aega.Soovin sulle hingerahu ja tea, et sa olid oma ema jaoks alati olemas. See, et sa alati tema kõrval ei saanud olla ei tähenda, et sa temast vähem oleks hoolinud. Ole tubli.Sinu ema on su kaitseinglina ka edaspidi olemas.

    VastaKustuta