Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. märts 2020

Vot ei keera


möödas juba  ...

Kas teate , mina pole veel kellasid keeranud , ega ma loll pole ,  heheheheh,   oskan niipalju liita- lahutada küll, et vaatan kella ja panen +1 … ja kogu lugu , mis tast keerata ja kõik on kõrgel ja  ei viitsi   sellega nüüd tegeleda ...  on palju muudki teha .. 

1 kommentaar:

  1. See kellakeeramine on ammu juba ära tüüdanud ja ma ei saa ka aru, et me sellega midagi võidaksime. Hommikuti oli juba kenasti valge kui tööle läksin ja nüüd on jälle hämar kui pean tõusma.Ajab lihtsalt ilma ja inimesed kõik sassi. Minul õnneks see väga ei mõju, aga lasteaias lastel oli küll tükk aega päris keeruline enne kui ära harjusid.Minu mees on ka nagu talveunest ärganud karu. Tükk aega võtab enne kui päriselt zombist inimeseks saab.

    VastaKustuta