Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. märts 2020

Suletud facebook

             Ma olen enda üle nii uhke . Ausõna olen.   Juba kolmas päev ilma selle õudsa facebookita. Ma ei suutnud enam seda jama vaadata  mis seal inimesed levitavad ja jagavad ja ma loodan, et ma pole millestki  heast ilma jäänud. Igaljuhul  on palju kergem olla.
             Meses otsis mind taga vaid  1 inimene , teine lihtsalt andis teate edasi, et Peda kooli  klassikokkutulek jääb praegu ära ja   lükatakse sügise poole edasi esialgu .   Watsapis suhtlen kõige lähematega.  Ringvaadet vaatan ja usun Marko Reikopi adekvaatset juttu . Aktuaalset kaamerat ka vaatan, Pealtnägijat vaatasin täna ja ka sealt sain kinnituse, et sots. meedias igasugust jama jagatakse ..  Seepärast  ma olengi   nii rahul endaga . Täna ei käinud isegi  mu 71 aastane mees poes … , ma ütlesin, et ära mine meil on kõik olemas … ja ta kuulas mind  aga käis ikka kioskis oma loteriidega mässamas.
       Täna hakkasin ka kudumisega pihta , ei kiirusta ..  sain natuke valmis ka …


 Tegin süüa, pesin nõusid, koristasin,  pesin pesu, vaatasin telekat, istusin rõdul ja jõin sidruniga teed  ja  vaatasin kuidas linnukesed toimetasid pesakasti kallal, pilti ei saanud teha, sest just seal  natuke eemal, samal trajektooril seisis üks mees ja tegi suitsu, kui ma oleks  linnukesi pildistanud- siis ta oleks arvanud,  et ma suunan oma aparaadi tema peale .. oleks imelik olnud, aga pärast, kui ta ära läks olid linnukesed kadunud, sest ma ajasin  naabriga juttu, tema oli oma rõdu peal ,mina oma .. natuke kõvemat häält pidi tegema, kuna tal on halvasti  kuulmisega ja linnukesed lendasid minema … kurb ,homme katsun vaatata …
   Täna sain ka mammograafiast kirjaliku  vastuse , kole ruttu küll tuli, aga kõik oli korras ja võin nüüd selle koha pealt rahulikult hingata …..

Homme  hommikul läheb mees  lippu  masti tõmbama sest homme on liputuspäev Soomes. Minna Canth- in  päev.   Kes oli see Minna Kanth   Ta oli  Soome esimene naisajakirjanik ja kirjanik, ärinaine, rahvusvaheliste aadete ja kultuurikandja.

Muud ma temast ei tea  aga sain teada, et tema isal oli see väga kuulus puuvillavabrik  kus toodeti praegugi  hästi hästi kuulsat ühte kuulsamatest Soomes  Finlayssoni  kangast  kardinad ja voodilinad mis on seal toodetud on väga populaarsed soomes ja sa pole soomlane kui sul pole Marimekot või Finlayssonit kodus heheheh ...  Ja et tal oli 7 last 

Minna Canthi viis ajaloolist lauset, mida Soomes siiani tsiteeritakse:

 


Mind huvitab üsna vähe see, mida inimesed minu kohta ütlevad!

Elu on võitlus, imeline võitlus!

Kõik naised ärgu tehku käsitööd.

Elagu kõik intelligentsed mehed! Rumalad võivad rahus surra.
Olgu kõike muud, ainult mitte uinuv, poolsurnud elu. 



 
peedisalat 
küüslauguga 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar