Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

15. märts 2020

Facebookin paanika

 Ma ei tea, see Facebook  ajab mind hulluks .
 Ma plaanisin  täna juba teha pausi, et ei vaata sinna üldse,  aga ei saanud  …ikka vaatasin üle mis sõbrad kirjutavad .

 Inimesed on kahte  leeri  jagunenud   ……  ühed  on rahulikud  ja teised tekitavad paanikat ja tekitavad  tuliseid arvamusi ja   vasturääkimisi … sõpradest saavad peaaegu vaenlased . Minnakse isiklikuks .  Ei osata enam olla viisakas . Arvatakse, et nende arvamus on õigem kui teisel .

 Kõige enam teeb mulle muret see, et torgitakse teiste inimeste tegemisi .
Miks osasid  inimesi vaevab see, et  inimesed  ostavad  kokku?  Mida nad ostavad ?    Miks seda ostavad ja seda ei osta  ….  
Miks peetakse neid kokkuostjaid  mõistuseta olenditeks, rumalateks ..  arvatakse ja ennustatakse et  see mis on kokku ostetud ,see  ju rikneb ,  et  kui ei saa poodi- siis telline on võimalik.   Igasugu  alavääristamine käib  nende suhtes kes püüavad  midagi ette võtta ..
  Ma ei tea, ma ei ole  näinud ise  kui suuri koormaid Eestis  kokku ostetakse , see pole minu asi , Aga siin Soomes  ei ole  vist see ostupaanika nii suur ,sest siin pole nähtud sellist asja et poes pole kaup  
      Ärge ostke poest- tellige netist kõlab  mõne  targa nõuandja suust  .  Ma tahaks näha seda inimest kes hakkab  siis midagi tellima,  kui on palavikuga  voodis, siis ei taha küll  midagi teha, ega kedagi näha .   Kööki ehk veel saaks koperdatud ja sealt kapist midagi võtta, aga istuda arvuti taha ja sealt midagi tellida  on  ju täiesti  ebaloomulik  haiguse ajal .
 Samuti juba on teateid tulnud , et ei saagi  midagi enam tellidagi -kuna järjekorrad on juba praegu  nii pikad   …   aga siis kui poed päris kinni on ….. ????? Ka seda võib ju juhtuda kui poe töötajad äkki kõik haigestuvad …

 Samuti ärge unustage, et on invaliide, vanureid  ja ka nooremaid   kes ei oska netist  tellida, kellel pole sugulasi.
 Kui näete kedagi poes suure täislastis käruga ringi  käimas, siis   ärge  hakake  kohe arvustama, et kus ostab alles  kokku. Aga saage aru,  ta  võib olla peab ostma nii enda perele kui ka oma  vanematele või mõni tuttav palub tuua ... nii et Ärge arvustage teisi inimesi ,mis nad teevad , katsuge endaga hakkama saada …

       Soomes on kõigil suvilad ja nüüd kus nii paljud on kolinud suvilatesse , kui  ei saa näiteks  töökohta minna, viiakse alati suuremas koguses WC paberit, sest seal on tavaliselt wc- d väljas  ..
  Samuti need arutud nõuannete  ja artiklite  jagamised  facebookis …...
  Jagatakse täiesti  tundmatute  lehma lellepoegade   artikleid .. nõuannetega ..   Appi appi …

 Loodame, et me elame selle raske aja üle ilma, et saaksime nakkuse ..
Kõige hirmsam on see et  kõik ei saagi  tõenäoliselt abi …  räägitakse kui vähe on hingamisaparaate … ja haigla töötajad ka võivad  haigestuda .  
  Homme ma ei lähe facebooki …. mis ikka ennast vihastada …  nüüd peab rahuklik olema ja hoidma ennast ja lähedasi .. Mul on oma mehest kahju sest tema käib poes . Soome poodides palju paanikat veel pole  , see üks päev oli kui kõik letid lagedaks tehti . Nüüd pesti need puhtaks ja toodi uut kraami asemele   Peaaegu kõike on saada. aga  poodi minna ei taha keegi enam , sest kust sa selle nakkuse ikka saad kui mitte   poest ...

 pilt on vene pealt  kus  viiruse üle heideti nalja ……

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar