Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. märts 2020

Elinale


                                        See  on sinule blogisse võid koppida ,
                                      Kui oled koppinud, siis saan siit ta eemaldada

                                         Elina , aitäh , sain teada mis on- piimik -
Piimik 



ja meil on corona nimeline õlu kas teil ka ? 


1 kommentaar:

  1. Ma küll õllest ei hooli, aga jah, meilgi on seda Corona õlut müügil. No ja piimikut tuntakse mujal maailmas tõenäoliselt Brioche nime all.
    Oi, armas sõber ... selle kleepsu näppan siit küll ära! Kas ma seda oma blogisse paigaldada oskan, on küll küsitav, aga SuurVirtuaalkalli Sulle minu poolt on täitsa kindel!

    VastaKustuta