Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

27. mai 2017

Uued kardinad magamistuppa

Tellisin Eestist Abhakani poest nii kevadise ja  imeilusa kardinariide , õmblesin kohe ka  valmis ja Anne aitas eile üles panna. Nii ilus kevadine.
Mulle üldse sirelid väga meeldivad ja see riie on nii fantast ilus . Ega mul sinna nii väga kardinaid vaja ei lähegi ,   sest ribikardinad on ka ja siis on veel suvel aken kinni kasvanud  väätidega, aga seespoolt ikka ilus vaadata, kui kardin ees . Minule meeldib. Ja naudin sellest mis minule meeldib ..









suvel on magamistoa aken kaetud sellist värvi väätidega

ja sügis maalib värvid veelgi kaunimaks ..
nii et praktiliselt pole kardinaid vajagi


3 kommentaari:

  1. Sirelid on tõesti ilusad ja see imeline puhas lõhn - olgu siis päriselt või kujutluses, ikka on hea ja mõnus!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. olen ka hullult armunud sirelitesse nende öitsemise aeg ..väike põõsas on ka rõdu kõrval ootan ja ootan millal läheb öitsema ..

      Kustuta
  2. Minu meelest teevad kardinad ka toa hubasemaks ja annavad värvi.Ma ka vaatasin eile, et sirelid on juba öitsema hakanud. Piibelehed ja kullerkupud jäid sellel aastal vahele, aga sirelite ilu on veel ees tükk aega.

    VastaKustuta