Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. märts 2020

Post tuli tagasi

Täna sain nii ilusa üllatuse.
Tegelikult meeldib mul endal üllatusi teha . Aga seekord üllatati mind .
Minu endine kasvandik lasteaiapäevilt Janne , keda me kutsusime tema ilusa kollase kleidi pärast vahel Tibuks ,tegi minule sellise üllatuse .
Oi,tegelikult meenub mul Jannega seoses palju palju häid mälestuskildusid, aga nüüd on ta täiskasvanud inimene, tal endal kolm last ..
Aeg -miks nii kiirelt kaod …
NIi NII armas et keegi mu peale mõtleb …
Panen pärast pildi ka pakikesest mille sain Jannelt …

Teiseks sain postist tagasi selle elusolemise tõendi, mis ma sotsametile saatsin, aga vale aadressi peale … nüüd siis tuli alles tagasi . Aga ma ei teadnud kas tuleb vöi ei ja tegin juba uue valmis ja saatsin Eestisse SKA sse .

Ja veel üllatus üllatus.
Saatsin oma poja pruudile Stokholmi ka sünnipäevakaardi 4 märtsiks … panin posti juba veebruaris ja ka see tuli tagasi miskipärast, küsisin pojalt ,et miks .. tegin pildi ja saatsin talle, et kas aadressis midagi viga ?
Ütles, et sellepärast tuli tagasi, et tema pruut pole sisse kirjutatud sinna korterissa ja seepärast postiljon vaatas, et võõras nimi ja viis tagasi … Vot sellised lood ..

kaart sõbrannale sünnipäevaks 
aga jätsime sünnipäeva ära 
ja peame siis kunagi, kui suurem 
 hullus on  möödas . See  põhimõte et :
 "Parem karta kui kahetseda "

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar