Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

20. mai 2014

Sibulasoomlane

Aitäh kulla Elina  selle tunnustuse eest ...



  Tunnen ennast natuke piinlikult, sest ma ei ole eriti hea koogiküpsetaja.   Ehk siis päris ausalt öeldes kohe mitte üldse ei küpseta, aga magus koogipilt on vist mõeldud nii, et minu blogi on  sinule  sama magus kui see kook? Kas nii ?  

 Vat mina võiks  nüüd seda nime kanda küll, sest sibula teine saak on valmimas ja panin kastitäie veel kasvama paar päeva tagasi ... Küll ma olen tubli sibulakasvataja , hehehehe  vanasti öeldi sibulavenelane

need sibulad panin kolm päeva tagasi mulda

need on nüüd ühe korra mahalõigatud ja on kasvatanud uued pealsed ...
 

  Konnapoisid valvavad ..
 
Eile on tõesti nii kuum , kirbukal olid kõik aknad uksed lahti ja tuuletõmme oli  vägev , ime, et pole veel hakanud pea valutama, sest ma  ei kannata üldse tuuletõmmet . Aga ei saanud ka kinni panna, siis oleksime seal lämbunud .
 Eile ei jaksanudki süüa midagi muud kui  tomati kurgi salatit ...
apelsinikoortest hakkan tegema puhastusvahendit
 
pilt  Sweet Home blogist - pidi olema hea ...
 

minu lemmikud kobartomatid
 


tomati, kurgi, tilli, peterselli  paprikasalat

2 kommentaari:

  1. Sibul on hea ja kui teda hea sõna ja kosutava veega kostitada, on rõõmus rohelus tagatud.
    Viimasel pildil olev salat tekitas kohe soovi köögis olevaid varusid takseerida....

    VastaKustuta
  2. No pagan küll, mul juba vist neljas päev mullas ja pole seda nägugi et midagi tulema hakkaks

    VastaKustuta