Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

5. mai 2018

Kuidas ma kaarte tegin

  Maikuus on hästi palju sünnipäevi ,
saatsin juba ka kaardid teele , omatehtud muidugi



⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪⧪

 Täna on õues soe ilm , kahju et olen jalutu ega saa minna õue jalutama aga  seegi on hea et natuke istun rõdul ja imetlen linnulaulu .  Sain emaga ka skypes rääkida  ja nüüd on hing rahul Eero vaatab jäähokit tema on suur huviline aga mina panen kohe riided selga ja lähen rõdule  , seal on mõnus...
Tegin valmis ja kanasupi  hapukapsa ja värskekapsaga pluss juurviljad porgand  sibul  seller,  tomat, kaalikas   terve pott on täis mitmeks päevaks , aga söönud veel pole  ...

Toby 

ᐁᐁᐁᐁᐁᐁᐁᐁᐁ

ja Loby 
ᐁᐁᐁᐁᐁᐁᐁᐁᐁ

võõrasemad 

kanasupp valmis tulge sööma 

magusad kirsstomatid ja kaasas oli väike ports õli 


podelike õli ja  maitseainekomplekt 


Inno rõdul 

ja nii ilusad veel pulmapäeva lilled 24 st aprillist saadik seisnud
鹾鹾鹾鹾鹾鹾鹾

5 kommentaari:

  1. Ma ei olegi kunagi kapsaga kanasuppi teinud, st nii et kapsast ikka kohe "isuga" supi sisse pandud on. Aitäh mõnusa mõtte eest!
    Omatehtud kaardid on aga juba täiesti kingituse eest ning on väga tore, kui on annet midagi kaunist luua!
    Ja rõdul hakkavad asjakesed ning lillekesed endile kohti otsima/leidma - see on põnev!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. MUL OLI EESTI HAPUKAPSAST JU JA SEE ON NII HEAAAAAAA

      Kustuta
  2. Nii ilusad kaardid.Meil ka täna täitsa suvi. Saime terve päeva õues tööd teha ja päikest nautida.Esimest korda käo kukkumist kuuldud ja muru ka niidetid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. TUBLID EESTI NAISED , ALATI KÕIKIDELE EESKUJUKS ... VÄGA ILUS ILM OLI MEILGI ..

      Kustuta
  3. Oled sina alles tubli! Kaunist kevadet!

    VastaKustuta