Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. mai 2018

Head emadepäeva


                                               HEAD EMADEPÄEVA KALLIS EMA ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Siin pildil olen ka mina ainult et pole veel näha ,
olen alles emme kõhus . Aitäh emakene et mind  ilmale tõid . 
🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼🌺
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🌺🌼🌺🌼
 Kõige
       kallim
                ilmas
                     mulle
                             emake ,
                                       tema
                                          armsad
                                                   silmad
                                                               meeles
                                                                           alati 
siin on emadepäevalilled 

vaata videot SIIT

 lapsed ka helistasid  ja soovisid maailma paremale emale  õnne .  Ja pisike lapselaps ka ütles puhtas eesti keeles  head emadepäeva  Vot see oli juba midagi .. mis läks hinge  
isaga 
Stokholmis viikingite turniiril .. 


R


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar