Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. mai 2016

Eurovisioon on vaadatud

                                      Eurovisioon on siis selleks korraks jälle ...."läbi" .

Vaatasin eile suure huviga, aga  ma ei tea,  J:P laul ei läinud nii hinge, kui näiteks eelmise aasta laul . Ainuke asi mis  tõeliselt meeldis oli mahe hääl (mehelik , seksikäs )  Peale Saku suurhallis esinemist olime vaimustuses ja tahtsime ,et Jüri edasi pääseks, sest tema esitus oli tõesti mehelik seksikäs salapärane , kiftid Jüri  pildid mis seina peale projitseeriti .
Siis kui  oli eelvoor -siis  jah meeldis esitus palju  rohkem kui nüüd pärast uuendamist . Miks üldse hakati muutma liikumist ja kõike muud ja siis hoiti kõiki asju saladuses - kindlasti oleks pidanud rahvaga nõu pidama ja laskma seda  uuendatud versiooni kõigepealt meile. 
Me oleme ju "nii targad". me oleks kohe "karjuma hakanud" et ei ei ei ärge muutke Jüri esitust ...
Tõesti,  kui ta oleks  Saku suurhallis niimoodi esinenud- siis poleks ehk rahvas teda valinudki, vaid hoopis Laura .... teda oleks ehk raskem ära rikkuda oma "heade" nõuannetega ..
  Mulle näiteks ei meeldinud need uued liigutused   (vist oli Laine Mägi täpselt ei mäleta ,  liikumise autor (kas pole mitte liiga vana )  tänapäeval liigutakse ju teistmoodi ... Oli näha igavasti häid taustatantsijaid ka selle aasta laval ...neid kes oskavad loomulikult tantsida mitte iga sekundi murdosa mötlema kuhu ma vaatan ja mis ma teen .
  Juba kohe alguses kui Jüri hakkas ümber oma telje käänduma- oli kehahoiak ühele poolele viltu .  Üks õlg oli teisest tükk maad kõrgemal ja see tundus väga imelik,( seda ta Sakus ei teinud ) kas see oligi planeeritud?..   Kaarditrikk oleks võinud olla lõpus- finaalis . oleks ehk  ägedam ...  ja siis silmad tõmblesid ka mitu mitu korda ja suu värises  ( mul on endal olnud sama tunne kui oma naiste ansambliga esinemas käisime, et  hakkasin pabistama ja kramp  suus . suu väriseb laulda ei saa ...
 Kuigi jah Jüri ise oli kõigutamatult rahulik  teda vaadates siiski pabin oli liiga suur  , aga ta sai nüüd väga hea kogemuse .
 Ei  ole sest hullu ...  sest tegelikult on juba teada, kes võidab ja  esimesest poolfinaalist valitigi  sellised riigid  kes nagunii ei võida - kui mitte venemaa --- aga seda ka ei taha uskuda sest  Rootsit ju kogu aeg pakutakse võitjaks  ja Prantsusmaadki.
Jürile oli see hea kogemus . Stig Rästa aga tõdes ja  sai ise ka aru, et  laul PEAB olema ägedam ja järgmiseks aastaks teeb ta nii ägeda laulu et hoidke alt !!!!
Heh. isegi Soome ei saanud edasi , mis siis veel Eestist tahta ... Soome laul oli ju igavesti ägeda  tümpsuga ...
Tegelikult ma vaatan ikka teise poolfinaali ka ära , kindlasti ja siis  laupäeval  kogu kontserdi ... ei ole ta läbi midagi ...  ja kes siis võidab ? Kas vene vöi rootsi noor poiss oma maheda lauluga ???? 

Jah, Jüri ütles intervjuus, et meie ta valisime, aga meie valisime ta hoopis teise esitusega ... pole vaja hakata ümber tegema ..  ja kui teha ümber, siis ikka enne näidata  publikule ja vaadata kas läheb peale .

 Tagantjärgi targana on hea arutleda ja näpuga näidata aga  ma pole õel ja kuri, ma olen rahul, et sain seda esitust kuulda  ja sain pöialt hoida ja sain teisi lauljaid kuulda. Iga asi on millekski hea ja  õppetund kulub kõigile ära ...
    

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar