Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. mai 2016

Eurovisioon 2016

 Ikka ma vaatan , mis siis ei meie Jüri edasi ei saanud. Tubli oli ta ikka.
 Täna läheb mölluks lahti-  võibolla läheb. ei tea .. Venemaa on ju hirmus pahane Ukraina laulja peale et see laulab venevastast ja venemaad solvavat  poliitilist laulu ... Ukraina väidab et see pole poliitiline vaid ajalooline...
  Küll on ikka masendav et selline  tore üritus rikutakse oma poliitikaga ära ja selle asemel, et nautida  kontserti  tuleb   hakata arutama, kes nüüd neist peale jääb ... huh  vastik .. ma vihkan seda inimeste vastandamist .... Sellisel suurel üritusel oleks ikka tore, kui saaks nautida ...
 Lähen nüüd magan paar tundi enne  finaali .. siis selge peaga hea pabistada ... heeh

Minu lemmik

poola

vene

köik müügiks - retrovaasid

minu kübarad
 
 

 

2 kommentaari:

  1. Kunagi sai eurovisiooni alati põnevusega oodatud ja kaasa elatud. Viimasel ajal on laulud minu meelest väga igavaks ja üksluiseks läinud. Hindamisel käib ärapanemine. Laulude tõelist väärtust ja ilu küll ei hinnata.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jajah ... kui juba kaua aega enne on teada mis laulud tulevad ja sada korda kuulatud you tubest ja juba ette ära määratud kes võidab ... ainuke huvitav asi kas meie pääseme edasi või ei ...

      Kustuta