Tere tulemast blogisse

Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. aug 2014

Tore sünnipäev.

Seekord pidas sõbranna Anneli oma sünnipäeva uues kodus.. Nii, et oli ka soolaleivapidu korraga.
 Anneli kolis Raivoga oma uude kodusse juba augusti alguses  aga oli juba saanud elamise korda .
Meile lubati näidata ka pilte ja videosid asjatoimunud retkest Ida Soome kanti ja Valamo kloostri külastamisest .
 Meie leppisime Tiinaga kokku et ma võtan tema ka auto peale ja läheme koos . Esimest korda on ikka kõhe minna, kui õieti ei tea ka  kus see maja asub.  Aga kohale meid toodi ja  õue peal sai ka kohe esimesed fotod tehtud' Maja välisukse juures kohe olid ilusad petuuniapotid . Maja ise oli 5 korruseline ja  roosades toonides ...

Majas oli ka lift, mis mind eriliselt rõõmustas, et ei pidanud karkudega  komberdama mööda treppi üles.
Peremees  tuli just ka parasjagu poest ja saime tema  juhatusel  kohe öige ukse taha . Perenaine vöttis meid juba lahkelt toas vastu .
Kõigepealt tehti meile väike ekskursioon mööda korterit ja näidati kuidas on ennast sisse seatud .
Vahest on kohe kasulik kodust ära olla kusagil mujal ja siis koju tagasi jõudes näed  oma kodu uue silmaga ja vaatad uue pilguga .
Oi , Anneli ja Raivo kodu on  nii meeldiv . Nii valge ja nii hubane ja kodune , igal pool on näha perenaise head maitset ja silma ja  pole midagi eriti ülearust ... Kõik on stiilne ja  naiselik .  Kolmetoalises korteris oli kaks magamistuba - üks külaliste jaoks sest Annelil käib  tihti poja pere külas. Hästi suur köök , dushiruun ja WC ja rõdu. Rõdu oli pisitilluke aga  ilus petuunia  rippus amplis ja mahtus sinna suitsumehi ka ....
Oli väga meeldiv vastuvõtt. Meie olime siis Tiinaga ja siis tuli ka Helgi, Made ei saanud tulla, aga pärast tulid veel Anneli tütrekene oma peigmehega ...
Anneli oli taas vaaritanud  mitmeid maitsvaid suupisteid  ja kartulisalatit ja moorinud liha  .
 Laua peal oli ka mitu shampust ja veini ka ..
Helgi oli teinud imeilusa arbuusi ,mis me siis  suure enamuse arvamusel käskisime kaasa võtta, kui nad Raivoga lähevad järgmisel päeval Eestisse. Nii jäigi ... '
 Kõigepealt siis  vaatasime videosid ja fotosid reisist Valamo kloostrisse ja lasime hõrkudel roogadel hea maitsta ....
 Reis oli olnud väga lahe ja seiklusrikas ja külastati nii mõnda huvitavat paika ja linna . Soome loodus on ju imeline ja selliseid huvitavaid kohti jagub siin maal tuhandeid ja tuhandeid ja kõike ei jõuagi ära vaadata ja käia
Naised olid ka minu peale mõelnud ja minu tervenemiseks käinud kirikus ja asetanud  seal põlema küünla ja soovinud minu tervenemist ... Selle eest olen väga väga tänulik ja ka kingituste eest, mis kaasa toodi ....
Nii tore, et ka  minu peale keegi mõtleb, see teeb südame soojaks. Küllap tuleb ka paranemine ... Loodan vähemalt ...
Nii me veetsime aega Anneli juures mitu mitu tundi , aeg kulus nii kohutavalt kiiresti
nii nagu alati .
Koju tulin taksoga ja oma kodu tundus kohe nii täistuubitud tavaari ja ülearuseid asju et kohe oli tahtnmine minema kolida ... õnneks see läks ruttu üle, aga mulle siiski väga väga meeldis Anneli juures...

Aitäh Anneli ja Raivo meeldiva vastuvõtu eest !
Teie kodus oli lahe ja meeldiv olla ...