Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. aug 2014

Kallis kala

 Oeh, saada loll kirikusse - loll saab seal ka peksa...
No nii - ma  saatsin oma mehe poodi tooma sooduspakkumisel olevat  (7,00  € kg hinnaga )
lõhekala .
Kui ta tagasi tuli ütles ukse peal, et küll oli ikka kallis poeskäik . Et kalatükk  mis ta tõi maksis  32 €
 MIda ???? Läksin uurima asja ....
Oleks siis veel et terve kala aga poolikas kalafileetükk . Oeh ...
Küsisin, miks sa  sooduspakkumuiselt ei ostnud? .. Tema ei olevat viitsinud sinna sõita ja ostis esimesest poest mis ette jäi ...

 
Ega sellel kalal pole viga midagi , aga selle raha eest saaks minu ema 4-5 korda Eestis  poes käidud
Ma ei poolda sellist raiskamist ja seda kala ei taha süüa ka, kuna nüüd  tean, et ta nii palju maksis , Tulevad süümepiinad Aafrikas nälgivate laste pärast ..... ja vaeste pensionääride pärast kes virelevad oma väikese pensioniga ,  Selle raha eest oleks saanud 4 kg sooduspakkumises olevat kala

Saksa poes Lidl  11,99 € kg
 
ja K- Supermarketis
 
 
7, 49€ 
 Selles suhtes on hea, et vahetevahel saab osta väga maitsvat kala soodushinnaga ja seepärast ma mehe poodi saatsingi, aga välja tuli ikka nii nagu alati ....
 Vanasti oleksin  mehe peale vihastanud ja sõimanud kui loll ta on  aga olen nüüd nii vanaks ja targaks saanud, et  kiitsin oma meest ilusa kala eest ja ütlesin talle, et ta on väga tubli ja tark mees mul,  õnneks on mul blogi kuhu vöin kõik ausalt ära rääkida .... oma muret kurta . no mis mure see ka on , see pole mure , lihtsalt pettunud, et taas mitte nii,  nagu vaja ...
Kala on soolas ja prügi on välja viidud ... Mees sai karjala pirukaid munavõiga .... ( soomlaste lemmikud )

 

2 kommentaari:

  1. Kala on hea, aga jah - hind on see, mis sageli peatab käe ja vaigistab isu. Karjala pirukad on ka head! Kahjuks ei oska ma neid ise teha (õige oleks ka lisada, et ega ma pole proovinudki teha) ja kuna õiged pagarid oskavad, siis naudin nende tehtuid :)

    VastaKustuta
  2. Elina , öigeid karjala pirukaid teevadki päris õiged Kareelias ( karjalas) elavad vanad mutid , nii nagu ¨
    oigeid pelmeene teevad õiged siberi mutid, poe oma on ikka poe oma . tegelikult see karjala piruikas on nagu riisipirukas , see riisipuder seal sees teeb selle hea maitse ...

    VastaKustuta