Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. aug 2014

Kimbuke lilli reedeti

Kuulsin täna raadiost,  kus üks mees rääkis kuidas tema paarisuhe püsib kindlalt paigas .

Tema teeb nimelt nii, et iga reede kui töölt koju tuleb toob naisele kimbukese lilli .
Mul tuli nutt peale sellise ilusa zhesti peale ... Kui armas ...
Miks nii vähesed mehed tulevad selle peale, et lilli kinkida niisama - mitte mingiks tähtpäevaks vaid niisama ....
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 Minu mees toob vahest ka mulle lilli-    noh nii 4 -5 korda aastas enam vähem ..
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Olen tänulik sellegi eest,  sest see teeb alati nii suurt rõõmu ...
Iga mees peaks TINGIMATA  tooma naisele lilli 
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
SÜNNIPÄEVAKS
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
PULMA AASTAPÄEVAKS
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
NAISTEPÄEVAKS
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
EMADEPÄEVAKS 
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
JA 
NIMEPÄEVAKS
KUI NEID PEETAKSE  
 mõned ei pea ju  nein nii tähtsaks 

1 kommentaar:

  1. Põhjamaade emad on oma poegi kasvatades lähtunud praktilisest meelest - a´la lilled ei ole söödavad - ja arvestades nii klimaatiliste oludega kui ka suhtelise vaesusega! Ressursid on vaid vähestel niisugused, et elamiskuludest veel midagi nö lustimiseks ja lihtsalt niisama kulutamiseks üle jääb ... hea, kui lapselegi vahel harva jäätist lubada saab! See on muidugi vaid üks aspekt. Teiseks põhjuseks on ilmselt ka põhjamaa inimeste vaoshoitum temperament. Ma arvan nii ...

    VastaKustuta