Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. aug 2014

Rõdul

Veel on nii  soe ja lilledel hea meel, saavad päikest ja vett ja õitsevad ilusasti, aga varsi tuleb see jube õudne vihmavaling ja kogu ilu kaob ...  Veel saan nautida rõdul  linnulaulu ja lahendada sudokuid, lugeda ajalehti, mida Tiina Eestist on toonud :Kroonika, Naisteleht  jm ...  On nii õnnis tunne .
Tuleb nautida alati, siis kui võimalik  on,  sest kohe varsti see kaob , pole ju talv kaugel.
Täna jälgisin kuidas aias naised marju korjasid ...


 juba teist päeva kaks naist ühe ja sama põõsa kallal ja põõsast tühjaks ei saa, ega saa... vahepeal teevad suitsu ka ja nii see aeg lendab ....


Mina isiklikult neid  suitse ei ole küll kiskuda köhvitsenud,  aga mäletan neid pakendeid väga hästi

 Ma nii kahetsen oma elus seda aega, kui tegin ka suitsu ja tegin  üksvahe isegi väga, väga palju, õnneks ma ei  teinud suitsu nii nagu teised, ma lihtsalt vedasin suitsu suhu ja puhusin sealsama ka välja , alla kopsu ei tõmmanud ja seega oli kerge seda ka maha jätta, aga see aeg mil sai sõbrannadega suitsu kistud, see aeg on mahavisatud aeg  ja kahetsen seda .

 
 



 

3 kommentaari:

  1. Meil küll praegune liigne palavus elu nautida ei lase, aga kel vähegi võimalik, siis seda Su nautimise soovitust peaksid kõik järgima! Tõesti, pea see sügis ja talvgi kohale ei jõua, aga siis oleks kamina või küünlatule valgel kena ilusaid suvehetki meenutada ja hinges soojust tunda!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. aitäh, armas Elina, mul on hea meel, et sa viitsid ikka märgi maha jätta minu blogisse. Nii hea on oma mõtteid ja muljeid jagada ka teistega. Rõõmust saab kahekordne ja mure väheneb pisitillukeseks...

      Kustuta
  2. Väga armas blogikujundus on nüüd. Mulle meeldib. tervist ja jaksu!

    VastaKustuta