Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. aug 2014

Laupäeval tööhoos

Laupäeval, peale turul käimist ja talvevarude muretsemisel läks mees tegema puutööd -s.t. läks mööblit lõhkuma . Siia meeste töökoja juurde tuuakse  mööbli ,mis tyuleb enne prügimäele viimist lahti lõhkuda materjalide kaupa sorteerida ja siis ei pole prügi äraandmine nii kallis kui viia sinna lahtilõhkumata sohva või tool vöi kapp .
Mina siis läksin ka vaatama kuidas "soomlased tööd teevad" võtsin jäätise kaasa ja nautisin seda ja uudistasin töötegemist.
Jah ,  nii ma vaatasin ja vaatasin siis töin kodust ka endale töövahendid ja asusin ka appi ...  Küll seal diivani sees on palju huvitavat materjali :  mahuline svamm, ja stüroks ja vineer ja laud ja neete tuhat tükki, mis tuli kõik ükshaaval lahti kiskuda


 

 
Aitasin siis päris palju  neete lahti kiskuda ja leidsin endale palju käsitöömaterjali ..
 
 pehme punane samet
 

sellest õmblesin koti, hästi pika sangaga, mida saab kanda üle õla  nagu postiljonikotti - sest mul ju käed on höivatud küünarkeppidega

voodri õmblesin ka sisse
 
Palju  oli seal ka mahulist vatiini mida saab kasutada lastemänguasjade õmblemisel täitematerjaliks ja padjatäiteks ..
 
 
vanast dzhemprist õmmeldud padi

 pehme padjake tooli peale ..
 
vat selline tore tööpäev oli  meil laupäeval ...
 

2 kommentaari:

  1. Usin ja tubli taaskasutaja! Meil eestlastel (vähemalt vanemal põlvkonnal) on vist nn kokkuhoiupoliitika juba nö emapiimaga kaasa antud!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kallis Elina, jajah justkui mul neid kotte vähe oleks ... aga see ömblemine on iseenesest meeldiv tegevus ...
      ega mul pole kahju ka jagada oma kotikesi teistele ...

      Kustuta