Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

23. veebr 2014

Uues kodus koos sõbrannadega .

Eile oli tore päev .
 Nimelt sain üle pika aja  jalad kodust välja, tänu Madele, kes kutsus külla ja tänu Annelile, kes   ei hoolinud minu äraütlemisest ja rääkis mu ümber.  Hommikul helistasin Annelile ja  ütlesin, et mina ikka ei tule, kuna on ikka veel väga paha olla, aga jah, Anneli oskas nii kenasti veenda mind, et mul hakkaski parem ja ma ikka tegin ennast korda ja panin valmis minekuks .
Raivo oli meile autojuhiks palutud ja poole  kahe ajal olid nad Anneliga ukse taga.
  Made on  õnneks tagasi Hämeenlinnas kuigi töötab veel Tikkurilas edasi , aga sai siia korteri üürida ja kutsuski meid siis külla.  Elab kohe  kiriku ja turu vahetus läheduses Aknast on kõik ilusasti näha. Meid toodi Made maja taha, aga seal oli värav lukus ja Anneli helistas siis Madele kes käskis meid ümber nurga tulla lahtisest väravast .  Õnneks oli majas lift . 
 Made uus elamine oli väga kena , mulle meeldisid väga köögi kapid ja parkettpõrand, millest olen unistanud eluaeg.   Hästi avar ja mugav elamine .
Madel muidugi juba laud valmis sätitud ja söögid valmis meisterdatud
 Mida head ja paremat jälle kõik maitsta saime .
 Soe söök ja salat ja magustoiduvalik
Mina viisin  shampuse , Anneli tõi praetud ja marineeritud räimed ja Helgi  puuviljad ja vaarikasiidrit .
 Koosistumine oli meil nagu ikka väga lõbus , rääkisime Olympiamängudest, olukorrast Ukrainas, kosmeetikast, magnetehetest, tervisest , elust olust , meestest ,lastest lastelastest, noorusest ja vanadusest. plaanidest edaspidiseks ja juttu jätkus kauemakski ... umbes viieks tunniks. Normaalne, Made oli kindlasti juba väsinud .  Made tehtud pirnist ja viinamarjadest siilipoisid tekitasid kohe suurt elevust , nii  vahva idee ja teostus. Olen ennegi näinud  pilti sellistest siilidest, aga ise pole oma  käega katsunud , nüüd sain katsuda ja maitsta ka ja anti veel koju kaasaviimiseks .
Magusat oli  ka muidugi minu" kiusamiseks ", Made oli külastanud Helsingis Eesti poodi ja  sealt ostnud hõrgutised mida ei ole juba kümneid aastatid maitsnud , nagu näiteks küpsisekooki ja meekooki , Onu Raivo "kommid " maisipulkadest , ja pähkleid ja kuivatatud puuvilju .  Kõik oli maitsev ja hea .
Õhtul tuli meile jälle Raivo vastu  ja viis meid kodudesse laiali .
Aitäh Madele küllakutse eest ja  teistele sõbrannadele koosviibimise eest .

marin räim, kartulikotlett, liha , seene-sibulakaste
roheline salat 

imeilusad siilipoisid


sõbrakook Helgilt
Eestist toodud magusad koogid

hõrgutised

shampust ka ikka
 

vee magnetiseerimiseks oli spetsiaalne pulk


Palju õnne uues kodus

..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar