Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

25. veebr 2014

Eile jälgisime vastuvõttu

Eile vaatasime koos mehega  televiisorist ülekannet pidulikust kontserdist ja presidendipaari vastuvõtust , Oli väga meeldiv , oli huvitav .
 Kontserdist meeldis mulle  see kaunis   naine kes luges luuletust-   haldjalik poetess Kristiina Ehin. Ma ei tea kas on võimalik veel kaunim inimene olla ja kui kenasti ta luges .."Ümin EESTILE"

Vabadus on haruldane kala mida võrguga ei võta noodaga ei nopi

Ja kui saadki ta õnnekombel õnge otsa pole ta enam see

haruldane vabadus siis on ta kinnipüütu  siis on ta vang

Kuidas meil on korda läinud oma vabadus kätte saada?

Võib-olla ainult nii et me pole olnud püüdjad ega varitsejad

vaid kõik miljonikesi koos ise haruldast vabaduseliiki priid pelglikud

süvavee-elukad pärit pimedatest puhastest põhjaveekihtidest

Täna paneb veebruar varakevade tuuled ulguma

täna ümiseb jäätunud maa:

Vaata seda siinset inimhõimu  aasta külmimal kuul

põhjamaa tähttaeva all tähistavad nad oma püüdmatusepäeva

Prii ja pisut pelglik tõug rahvasteookeanis 

pärit pimedatest puhastest põhjaveekihtidest 

 
ilus paar



 Presidendipaar oli väga kena ja   ainuke paar keda mina lähemalt tunnen oli Kägu Raimo koos oma abikaasaga ( abikaasat ma ei tunne , kuigi jah tean kes ta on )
Kägu Raimoga käisin koos Võhma koolis  ja mäletan teda väga väga hästi , selline krutskeid täis poiss oli nagu Toots ... Oli minust aasta vanem,  aga kiusas meid ikka ,kui aga sai mahti ... Minul kiskus käest  oma käega kirjutatud laulusõnadega lauliku ja see rändaski õpetajate tuppa ja ma ei saanudki seda enam kätte ...   õpetajate ees oli küll hoopis teistsugune - viks ja viisakas aga  muidu jah igavene huligaan ...  Pahatahtlik ta ei olnud ...
 
 
 
 
See naelapill oli ka väga huvitava kõlaga . aga sellest ma ei saanud äru miks Silver Sepp tuli lavalt alla ja kõndis oma naeladega presidendi selja taha , õnneks president ei kartnud , mina oleks küll natuke  ähmis ei tea ju kunagi... aga noh ju ta ikka teadis  et pole vaja karta ...  Mingit kunstilist väärtust see küll asjale juurde ei toonud, lihtsa vaataja silmis,et ta sealt lavalt korra alla astus ja sama targalt tagasi läks .. Oleks võinud lava  peal seista - aga äkki tahtis hoopis ,et president lähemalt kuulaks kui ilus heli naelapillil on ... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar