Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. jaan 2014

Pungad puhkevad ja lilled õitsevad

Eile tuli hästi natuke lund . Ma ei tea kas väsimus on seotud masendusega vöi siis mõne teise asjaga aga  hommikuti olen palju väsinum kui õhtul .. Ärkan küll kella 6 paiku ja joon kohvi  ja siis vaatan hommikutelevisiooni, aga peale seda algab selline uimane aeg, kui ei suuda mitte kuidagi silmi lahti hoida. Isegi siis kui midagi teen ... ja kui teen midagi, siis  iga väiksemagi töö juures kattun higiga ja tunnen ennast väga pahasti , kas  siis see on seotud hommikuste tablettide võtmisega või sellega, et  on nii soe ilm väljas ja sees ju ikkagi köetakse. Terve päev otsa on pime ja ilma lumeta talv teeb maa ja ilma veel pimedamaks.

 Mis on eneseõigustus ? Ikka see kui midagi ei taha teha  ja otsid endale õigustuse, et  sellest olukorrast välja tulla ..  Eneseõigustus on kergema vastupanu tee otsimine,  enda õigustamine.
Enda õigustamine, et pääseda karistusest ( koolis ),  eneseõigustamine, et  mitte pahandada oma kaaskodanikke .   Kas eneseõigustamine on valetamine- või  mis iganes, aga  peaaegu kõik inimesed õigustavad ennast vähemal või suuremal määral,  kes õigustab tööle hilinemist,  kes õigustab  kaardi mitte saatmist sellega, et oh ma olen nii laisk . ei viitsinud jälle sulle kaarti saata .  Kõiki oma tegusid saab õigustada aga kas ka seda on vaja ? .
Mina  ei jõua minna ujulasse ja õigustan ennast sellega et mul on raske saada jalga sokke, saapaid,  mul on valus keppidega komberdada ujulasse ja sealt basseini   mul lihtsalt tundub, et kodus on mul parem olla ...  kuigi tean et ujulas käimine on vajalik .  Milleks see eneseõigustus enda ees .. ?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar