Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

5. jaan 2014

Argirutiin

 Selle aasta esimene nädal on peagi möödunud, midagi mõistlikku  ega meeldejäävat ei ole mina korda saatnud. Isegi Silvi kirjale vastust pole jõudnud kirjutada. Tavaline argipäev  oma koduste toimetustega. Mehega olen rohkem koos aega veetnud, sest  aastalõpus oli mitu vaba päeva ja need veel jätkuvad. 

 Mitu päeva olen tasapisi jõuluasju kokku korjanud ja karpidesse ladunud . See veel kestab ja läheb veel aega, enne kui kõik saab ära korjatud ..
 Väljas on ikka veel täiesti roheline ja kuiv ..  Eestimaalt kirjutatakse, et seal tuleb lörtsi.

 Mida ma tahstin kirja panna on see, et mulle meeldis  eile  broccolist  valmistatus toorsalat, seda on täiesti võimalik süüa toorelt , ma pean ainult väga tähelepanelikult jälgima, kas ta  ei tee paha kui on podagraoht . Räägitakse, et rohelisi herneid näiteks ei tohi süüa.

 Siinkohal tuli meelde lastelauluke valu puhul , ei tea kas peaks seda iga öhtul endale laulma enne magamajäämist, et jalg ei valutaks...
 
VARESELE VALU.
 
Varesele valu, harakale haigus,
mustale linnule muu tõbi.
Rebasele reetäis,
soele suutäis.
karule kapatäis.
Meie laps saab terveks!

2 kommentaari:

  1. Rõõmurohket esmaspäeva kallis sõber. Ma korjasin ka eile muist jõuluasju kokku, aga kuusk on nii ilus ja ei pudise üldse, et pole raatsinud veel välja visata. Poisid tõid oma jõulukuused minu juurde ja need põletasin küll eile oma keskkütte katlas ära.

    VastaKustuta
  2. Ma ei teadnudki, et rebasele, soele ja karule ka haigust saadetakse. Pean nüüd lõpuosa ka juurde õppima. Kui lapselapsed kukuvad ja haiget saavad, siis see salm ikka aitab.

    VastaKustuta