Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. jaan 2014

Lumi on maas ja ilm on valgem

Lumi on maas .
 Sellega seoses on sellised mõtted:
 Lumi on tähtis minule jõulude aeg, siis PEAB seda kindlasti olema, sest siis on niii ilus.
Aga kui teda pole jõulude aeg, siis pole teda enam vajagi .
Muidugi on lumi ilus, kõik puud ja loodus on kaetud valge lumevaibaga, kõik on puhas ja valge,.härmatis ja jää,  muidugi talvespordialad ja laste vallatused lumel .
 Libedus mulle ei meeldi , mulle ei meeldi ka umbetuisanud teed,  mulle ei meeldi tuisk ja külm põhjatuul , mulle ei meeldi lörts ega lörtsine lumi, jääkamakad ei meeldi, kui nad inimestele pähe kukuvad ja haiget teevad.. Mulle ei meeldi külmad toad ja  see kui inimesed peavad kodus viibima talveriietes ja kinnastes .. Mulle ei meeldi, kui aknast ja uksest ulub tuul sisse . .Mulle ei meeldi et see kõik on talvel . Suvel hoopis teine asi ...


 

1 kommentaar:

  1. Tallinnas ka maa valge ja 6 kraadi külma.Tegin oma esimesed suuremad lumerookimised juba hommikul enne tööd ja nüüd õhtul jälle.Õnneks on kerge ja kohev lumi.
    Lapsed vajutasid hommikul ninad lössi, et õue saada ja minna ilusat talveilma nautima. Soojakraadidega harjunud lapsed ei pidanud tundigi õues vastu. 2 tihkusid lausa nutta, et käed ja varbad külmetavad. Küll sai ringi joostud ja hüpatud, aga ei aidanud.
    Alles nüüd tuleb see tõeline jõulutunne peale. Eks lumi on ikka üks arvestatav komponent nende jõulude juures.Keetsin selleks puhuks lausa sülti ja kutsusin oma lapsed sööma.

    VastaKustuta