Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. jaan 2011

Kuidas ma läksin põlema

Eile hakkasin kappi koristam ja leidsin, et suured pappkarbid kus hoian oma käsitööks vajaminevaid vahendeid vavad remonti ,otsustasin neile ilusa jõulupaberi ümber kleepida siis kapis ka rõõmsam tunne ....

Kuna olin just ostnud  purgitäie  PVA liimi just selleks otstarbeks, siis alustasin oma tööd suure hoolega .. laual põles ka küünal ,sest vanad küünlad otsustasin ära pöletada, et ei peaks neid jälle aastaks kappi peitma -kuni järgmiste jõuludeni ...  Nighutasin küünla laua serv poole et oleks ruumi kleepida ..... Vana karp sai ilusa uue kuue . Sedasi tegin mitu banaanikasti  ilusamaks .... Mulle meeldib hoida  parasjagu mittevajaminevaid asju nagu näiteks jõulukaunistusi ja  pabereid ... sellistes kaunistatud banaanikastides ,mahub mitu tükki üksteise peale ja seisavd korralikult virnas ..







.

Seejärel  oli mul tungiv vajadus  riiulil raamatuid sättida ja tolmu pühkida . Aga  selle unustsin et küünal põles üsna laua serval kuhu olin ta liimimis ajak lükanud ...
Pühin siis mina ilusasti tolmu kui järsku tundsin kleidi saba all sooja ... vaatasin seljataha ja juba tundsin kõrbehaisu . mu kleit põles ....
Rapsisin siis ühe käega alguses ja siis ka teist kätt appi võttes sain tulekahjust oma kleidisabas jagu .... Huh!
Päriselt ehmtasin ...  Reie peale jäi selline punane põletusjälg Kleidi sees muidugi suur auk sees , läksin siis teise tuppa mehele näitama kuidas ennast põlema panin ... nöökis mind veel tükk aega ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar