Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

25. juuli 2016

On kurb

 Minu ämm oleks täna saanud 91 aastaseks, aga  suure kurvastusega pean kirjutama, et suri paar päeva tagasi . Nagu ikka vanad inimesed kes kodus üksi toimetavad ja toime tulevad  ja kuna vererõhu tagajärjel pea käis tihti  ringi, siis oli kukkunud ja tütar leidis köögi põrandalt .   Haiglas kaua ei viibinud ja süda peatus  22 juulil kell 15.12
Kuldse südamega ämm oli mul ja olin talle nii tänulik tema poja eest. Seda sai ka talle mitu korda öeldud ja ta väga hoolis minust. Ja mina temast   Tema abikaasa  suri mõned aastad tagasi. Aga  arvan, et kui ämm ei oleks nii pahasti kukkunud, oleks ehk veel elanud  kaua.
 Väga kurb

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar