Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. juuli 2016

Kurvad uudised

Paar päeva tagasi saime kurva uudise.
Mehe õde helistas ja ütles, et  ämmaga on kurvad lood, on viidud haiglasse. Minu ämm oli 90 aastane ja valmistusime just nädalavahetuse aeg sõita tähistama 91. aga seda ta ei oodanudki ära .
Oli leitud kodus pikali köögipõrandal sinikates ja väga  halvas seisukorras-kui nii saab öelda...  rohud võtmata ja veresuhkur kõrgemal kui vaja ...  Oli  kutsunud kiirabi ja viidud haiglasse .  Tilgutite alla .
Täna siis helistati uuesti ja öeldi, et  siseelundid enam ei toimi  ja on hingamisaparaadi all .
 Tegin mehele ettepaneku kohe sõita  veel viimast korda vaatama tema ema.  Helistas veel õele ja tema ütles, et pole mõtet sõita, kui ema niikuinii enam pole teadvusel ja  pole enam kasu , ma pidin krepsud saama -  mis kasu?   Mis kuradi kasu , ma tahtsin, et mees läheks oma emaga hüvasti jätma enne veel kui ta on  kirstu pandud .  Õde oli öelnud, et nädala pärast nagunii on  tema lapselapse  leeripidu ja parem kui me tuleme sinna ... et see on tähtsam ... Mul ausalt öeldes hakkas paha, kui sellist juttu kuulsin, aga mida teha soomlased on juba sellised tuimad ... Kasu? Kas koguaeg peaks kasu olema ...?

Olen väga kurb .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar