Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

22. juuli 2016

Imelik juhtum

 Meil täna juhtus selline imelik lugu ...

 Sõitsime õhtupoole poodi, Eero läks poodi sisse, aga mina ostsin maasikaid ja istusin pingikese peale teda ootama, ilus soe päike paistis ja  pistsin maasikaid põske ja vaatasin inimesi, kes poodi tõttasid .  Vaatasin kuidas üks vanem mees ei saanud kuidagi pargitud  oma autot kahe auto vahele
 kuna  ta kohe ei saanud keeratud (teine auto sõitis vastu )  Siis kui teine auto oli mööda sõitnud siis hakkas ta edasi tagasi jukerdama kuna kogu aeg sõitis keegi eestpoolt või tagantpoolt ja nii seal ma mängu jälgisin ja siis pika  jupsimise peale sai ta auto pargiruudu sisse meie auto kõrvale  ja tuli autost välja. Läks võttis poekäru ja  siis kui hakkas meie autost mööduma siis jäi seisma ja mina siis mõtlesin, et mis ta seal uurib ja vahib meie auto tagumist otsa ...    siis võttis fotoka välja ja pildistas  autosid kaugemalt, ma kohe ei taibanud võtta fotokat välja, jäin nats hiljaks , pildistasin, kui ta oli juba kaugemal ja juba tuli Eero  ja tema ka nägi, ei öelnud midagi  et autodest pilti tehti ..  Küsisin et kas ta sai aru milles asi ? tema ei saanud aga mina muidugi taipasin et äkki ta arvas et ajas auto liiga meie auto ligi ja kui  keegi tuleb ja tema auto ära kraabib siis tal on üles pildistatud kes ta kõrval seisis ..  Kas oli asi selles - on see minu oletus  .. aga imelik kui keegi teeb sinu auto tagumisest poolest  pilti .. ja sina ei tea miks ...




mina siit eemalt jälgisin

  ei saanud kuidagi pargiruudu sisse




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar