Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

27. märts 2016

Kellad edasi

            Miks mulle keegi eile ei öelnud et keeratakse kellasid edasi - mina täna magan rahulikult kümneni ja siis lähen Anu saadet vaatama ja oplaadi - saade ongi lõppemas. Mees sai "peapesu "- miks sa mulle ei öelnu-u-u-u-u-u-u-u-ud, aga tema vaeseke sai ka alles hommuikul teada, kui telkari lahti tegi ...
           Täna hakkasin oma tibusid ära koristama ja mõningaid pühadekaunistusi sealjuures kaseoksad mis olid juba närtsinud ... 
 
 
 
             Munad tulid küll ilusad, keegi on tükikese hammustanud , vist see kukeke ?
Tänane päev on kuidagi ruttu mööda minemas,  oli küll nii ilus päev soe ja päikesepaisteline koristasin natuke rõdu ja mõtlesin selle peale et olen õnnelik - soe päike paistis ja mina luuaga nagu "nõia Ella" rõdul tuhisemas ..



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar