Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

28. märts 2016

Ilusat kevadet oodates

 Meil veel vaba päev ja täna õnneks sain järele vaadata saate mille eile maha magasin ..  Tänane päev läheb kuidagi eriti ruttu , pole veel harjunud ja usute või ei, ma ei ole kellasidki veel keeranud- ei edasi, ega tagasi ...
Päev oli päikesepaisteline, panin rõdul lina laua peale ja vaasi , aga mehe tuhatoos rikub kauni pildi ära ... ma ei salli seda tuhatoosi ,ma ei salli ka seda suitsetamist, aga mida teha, inimene on nõrk olevus ( mõni on tugev ka ), ikka on mingi viga küljes.
Ootan kevadet , täna öösel nägin unes, et endine mees magab meie abieluvoodis ja mina üksi kodus - ma nii kartsin ,et praegune  mees tuleb koju ja avastab selle sealt, issand anna mulle juba rahu ..(.unedes ), et ei peaks endisi mehi nägema ...
 


 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar