Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. aug 2015

Mustikametsas

 
Mets on täies ilus ... Ei ei , mina ei saa juba ammu oma keppidega metsa aga mulle meeldis metsas käia. Juba lapsena. Ema võttis mind ikka kaasa kui marjule läks. Tema ei osanud metsas orienteeruda .Mäletan, et meid viidi mustikametsa suure veoautoga .Kolhoosil oli selline komme oma kolhoosnike soovil korra paar aastas viia  korilased metsa . Ja ema võttis mind kaasa, sest muidu oleks ta esimese käänu taha ära eksinud
Mulle meeldis ka marju korjata, aga ma nii ahne ka ei olnud, et poleks marju suhu pistnud ...
Jeesus kristus siis kodus laotati marjad  ja algas puhastustöö . seda ka mäletan .
Me korjasime kõiki marju - Jõhvikaid, mustikaid, pohli,  vaarikaid jne
ka seenel käisime
Nüüd on hea, kui  sõbranna toob metsast marju
saan ka suu mustaks .
Sõbranna Made oligi hea inimene ja tõi mulle 4 liitrit marju ja lubas veel tuua niikaua, kuni neid veel on ...
Ah kui head on mustikad .. njämmmm
Aitäh, kallis Made !
♥♥♥
 


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar