Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. aug 2015

Kui kord remont saab valmis

pleed

padjakate

kruusid

16 osaline serviis

2 laualina

pilt

 



kardinad

5 m kangaspala
tellisin 10 m ja tahan sealt ömmelda köögikardinad , toolikatted vahetada ja laudlinad pajalapid meisterdada
pilt
 
pilt oli kolom korda suurem kui arvasin ja meeldis üle kõige, ma ei tea veel kuhu ta panen aga arvatavasti seinale vastremonditud korteris
 
padjakatted väga meeldivad ,
 hästi pehmed  panin täite sisse ja on väga armsad

pleed
on tohutult armas ja pehme ... ostuga olen väga rahul
korv ja pajalapid
neid hakkan õmblema alles 
 
korv tekstiilist ja pajalapid
sellised tahan ise valmis õmmelda
 
16 osaline serviis
ostuga olen rahul


 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar