Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. aug 2015

Ingel tuli minu juurde

 
Täna tuli uus ingel minu juurde .
Kirbuka Anu tõi mulle ütles, et naised olid kõrvale pannud minu jaoks.
 Aitäh , mul on väga hea meel  .
 
 
 
 
 
 
Eile  helistasin ribikardina poodi ja  tellisin  uude kööki ribikardinad , juba ammu olen tahtnud . Meister tuli mõöteriistadega kohale ja võttis mõõdud ... ütles, et tuleb siis üles panema, kui see agregaat,  mis seal tolmu imeb, akna pealt maha võetakse .

koristasin eile all korrusel ja jalg  läks väga paiste ja valutas .. tassisin prahti välja ja   otsisin oma kaardimaterjali ...

2 kommentaari:

  1. On Sul oma inglikogust kusagil pilti ka? Minul ainult üks inglike.

    VastaKustuta
  2. oi oi oi ... mina panen pildi inglikogust sulle armas Sofikene ... facebooki

    VastaKustuta