Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

27. aug 2015

Minu kaitseingel siin Hämeenlinnas


Eile oli Tuulal 70 a. juubel.


 Kui seda naist vaadata, siis temale kohe kuidagi ei tahaks niipalju vanust anda . Kirjutan natuke temast, sest tema oli minule suureks abiks siis, kui minu elu Soomes oli  küsimärgi all ja väga raske oli otsustada, kas jään või kaon siit igaveseks .
 Tuula töötas sel ajal Hämeenlinna Sininauha ühistus, kus tegeldi  uimasti- ja alkoholisõltlastega .  Nende jaoks olid seal sellised ühekordsed pikad barakid, elamud  kus nad elasid ühetoalistes ühiselamu tüüpi tubades  ja teises barakis   oli kirbukas,  kanselei ,  köök  ja söökla,  kus jagati ka poodidest ülejäänud kaupa .... toitu ...  Nende eest seal hoolitseti, aidati koristada ... valvati et nad ei teeks midagi hullu ...  kui nemad tahtsid tulla kohvikusse kohvi jooma ja sööma -pidid olema kained ... kui tahtsid purjutada olid omas toas ...
Kui mina Sooome asusin elama siis minu esimene soomlasest mees viis mind just sinna kohta, kus jagati seda toitu tasuta ( mina siis ka mingit  toetust ega raha ei saanud  kuna polnud veel elamislubagi ) ja näitas mulle ka Tuula  kirbukat, kus oli tööl üks vene naine, kellega sain siis suhelda ...
 Seal  siis tutvusin ka Tuulaga.
Mulle tundus ta alguses tõre ja hästi tõsine, aga selle koore all oli peidus väga hea, aus, hooliv  inimene . Teda austasid kõik seal elavad inimesed ja ka need kes käisid sealt toiduabi saamas ja  kirbukat külastamas ... Tema ei võtnud kunagi  ülearu  palju või siis üldse mitte inimeselt, kes oligi pealtnäha selline, et vajab abi - teda ta lihtsalt abistas ...
  Tuula aitas mind väga palju, kui otsustasin lahku minna oma  agressiivsest  mehest, aitas  sotsiaali inimestega kokku viia ja muretseda mulle omaette elamine ...  aitas sisustada minu uut elamist ja  kui oli vaja autot millegi viimiseks toomiseks siis organiseeris ka selle mulle ...
Igaljuhul ilma temata oleksin omadega ikka täitsa plindris
 Seepärast olen talle väga tänulik ja austan teda väga  soovin juubeli puhul õnne ja tugevat tervist !
Praegu on ta pensionil, elavad mehega koos ja tal on lapsed ka ..
Perekond on väga tore ...
 
 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar