Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. mai 2013

Aed-puitpetuunia , miljoonakello

 
PETUUNIA  on olnud hästi kaua aega mu lemmiklill , avastasin selle lille veel 90 aastate alguses, kui kolisime Viljandis oma majja ja meil tekkisid lillepeenrad maja ette .  Mina kasvatasin seda lille lillepeenras mitte amplites nagu praegu , Oli kohutav vihmane suvi ja imestasin et kuidas küll petuuniad vastu peavad sellisele ilmale , nemad aga õitsesid peale vihmasadu veel ja veel ilusamini , see oli täitsa huvitav , sellest ajast peale ostsin ikka ja alati petuuniaid ... Siia soome kolides olen aga avastanud kuivörd ilusad on tegelikult amplites petuuniad ... Võrratu on neid vaadata ...
 
 
 
 
 

vene - петуния многоцветковая
soome - miljoonakello,japaninkello
 eesti - Aed puitpetuunia         
 rootsi -    Småpetunia
latina-  Calibrachoa

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar