Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

24. mai 2013

Romantika rõdul

Eriti ilusad pildid tulevad kui teen pimedas oma rõdu peal pilte ...  Mulle on rõdul nii hea olla. Naudin täiega kui lilled öitsevad , kui oravad jooksevad puudel ja mängivad , kui on soe ilm siis on nii mõnus seal lehte lugeda ja  kohvitada ...
 

ise värvisin lillepotid roosaks

ja kollaseks


vana jõululühter sai uue kuue

kastekann kollaseks



vähid on täna püütud ( aprill)
 paar aastat tagasi oli diivan ka rõdul aga see vöttis liiga palju ruumi ja oli liiga mugav ..

  Eelmine nädal "sundisin"/palusin  meest pesema  rõdu väljastpoolt, kuna ta on pikk ja ulatab harjaga täpselt niikaugele kui vaja .. oh see oli tsirkus Bartzeloonas , kui te olete kuulnud soomlaste töökultuurist ... siis te mõistate mind ...

rõdu ise on pikk 8 meetrit
 

3 kommentaari:

  1. Sinu rõdu ju päris kuningriik.Mis seal viga elu nautida ilusate asjade keskel.Mina ka elan suvel rohkem aias. Mul on ka 2 terrassi, aga aiamööbel on ikkagi all murul.Mulle ka meeldib väljas kohvitada. Praegu on ainult kahjuks külmavõitu ja päikest vähe. Täna hommikul jätsin kasvuhoone uksed kinni, sest ei lubanud päikest ja sooja oli hommikul ainult 9 kraadi. Nüüd suur suvi väljas.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. minu lapsed "vihkavad" kunstlilli .Õnneks nad ei ela minuga koos ja ma saan teha seda mis ma tahan. Kunstlilli on kergem hooldada invaliidist inim esel seepärast on mul palju kunstlilli , olen need ostnud kirbukalt ja peaaegu ilma saanud .. Mõned pärislilled ostan ikka ka ja neid siis peab hooldama ja kastma aga noh niipalju ostan et saan hakkama ... kui enam ei saa siis ei osta ka ... Aitäh sulle et kommenteerid .. mulle meeldib kui mul keegi külas käib .. Meeldiv oli .

      Kustuta
  2. Mõned kunstlilled on ju nii sarnased, et ei teegi vahet. Mul on ka 1 asalea ja kannike, mis on aastaid seisnud pimedamates nurkades ja näevad nii ehtsad välja.

    VastaKustuta