Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. mai 2013

Rõdul

 
 
Täna oli minu heal sõbrannal Silvil  Viljandist  sünnipäev. Ärkasin pool kuus ja siis otsustasin, et teen üllatuse ja helistan ja soovin talle õnne,
 aga jah , ei vedanud , ta oli juba tööle läinud .
 Noh päeval siis sain ta kätte ja soovisin õnne, oli kaardi juba kätte saanud ja rõõmus , tegi ettevalmistusi külaliste saabumiseks .
 
Täna oli meil ka väga väga soe ilm , olen juba mitu päeva oma rõdul koristanud ja värvinud ja täna sain juba pilti teha - pool rõdu on veel koristamata aga kõike ei saa ka korraga teha ju . Jõin siis seal kohvi ja vahtisin üleaedsete toimetamisi . Pärast kui Eero koju tuli ,siis läksime kahekesi rõdule kohvitama .
 
 



 
 
Värvisin vanad jõululühtrid valgeks
 
 

vana kübar oli äraviskamise ääre peal aga otsustasin siiski ka temale anda veel elamisluba ...

  leidsin vanu mustikaoksi ja ka nemad said uue värvikorra peale ja sobivad nüüd vaasi
 see jõululühter oli hästi roostes juba ja sai nüüd ilusaks
 

suur klaaspudel sai puhtaks pestud peale talveund
 

vanad jöululühtrid värvisin roosaks ja nendest tulid uued suvelühtrid
 




 
 

4 kommentaari:

  1. Vastused
    1. aitäh Reet, paljud ei armasta kunstlilli aga minul on nad häda pärast sest ma ei jaksa hoolitseda aga vett kanda neile kogu suve seetöttu on ainult mõned elavad lilled. nagu petuunia ja nüüd see aasta roniv humal , ah jaa võõrasemad ka panin need on kevadel hästi ilusad , pärast lähevad koledaks... aitäh sulle et äid mul ikka külas...

      Kustuta
  2. Sa oled seal ju niigi nii palju vaeva näinud. Kõik vanad asjad ilusaks teinud.Igal inimesel on oma maitse ja just see, mis talle meeldib, ongi kõige tähtsam ilusam. Usun, et te tunnete koos Eeroga seal kohvi juues ennast väga hubaselt.

    VastaKustuta
  3. olen vahel nii jõuetu et lihtsalt vaatan ja imetlen ja tahaks vajutada nupule like :)

    VastaKustuta