Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

26. nov 2010

Toitumisteraapia

TOITUMISTERAAPIA aitab inimestel läbi toitumise korrigeerimise ning toidulisandite kasutamise oma terviseprobleemidega paremi toime tulla. Paljudel juhtudel õnnestub haigusest vabaneda või selle sümptoome leevendada, mis võimaldab ravimite kasutamist vähendada. Toitumisteraapia võimaldab ka haigusi vältida.


Käisin esmaspäeval  terapeudi vastuvõtul , käisin kaalu peal ja sain vihikusse kaalutabeli ja soovitusi järgnevaks paariks nädalaks ... Siis lähen kaalu kontrollima 8.12 .
Kaalul käies sain kui puuga pähe, sest kaal näitas natuke rohkem ,kui olin alla võtnud eelmise  kolme aasta jooksul , nii et paar kuud kodus istumist ja kümme kilo turjal rohkem pekki  kui oli enne seda ... Kõik asjata kogu vaev ja  pingutamine , paar korda süüa kontrollimatult ja palju ja ongi käes. Aga  otsustasin, et mis on kaotatud, see tuleb tasa teha ja hakkan uuesti üles kirjutama oma söömised ja  kuna olen nii palju teinud ja vaeva näinud siis pean uuesti alustama vaatamata tagasilöökidele ... ei saa käega lüüa, sest mul on tõesti
vaja alla võtta jalgade pärast .... muidu ei saa varsti enam voodistki üles ....
Nüüd olen nädala jagu kirjutanud oma söömisi ja tundub, et kohe kergem on olla ,kaalul pole veel käinud

...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar