Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

19. nov 2010

Rehabilitatsioon Hämeenlinna moodi

Täna käisin arsti vastuvõtul hommikul oligi kohe kiire sest helistasin arstiaja ja sain kohe, nii et ruttu  pesema ja riided selga ja mees viis mind sinna, tagasi koju juba aga abivalmis  naabrimees ....
Haiguslehte pikendati kuni 16 jaanuarini .

Arst andis mulle rehabilitatsioni kursuste kohta nõu ja soovitas ennat registreerida sinna lühiajalistele kursustele, mis toimuvad siin Hämeenlinnas , see on mõeldud 26- 60 aastastele inimestele .

Rehabilitatsioon on spetsialistide ja rehabiliteerija koostöös läbiviidav  tegevus
ebapiisava tegutsemisvõime kõrvaldamiseks või töö- ja eluolukorra parandamiseks.
Nende kursuste eesmärk on saada inimene veel tööle et ei jääks koju passima .

Rehabilitatsiooniga ja seda toetavate tegevustega püütakse luua võrdsed võimalused puuetega

inimestele ja kroonilistele haigetele, mis loob eeldused inimese täielikule ja võrdsele osalemisele ühiskonnas

 Kroonilisele haigele tuleb tagada kvaliteetne ja turvaline ravi ja hooldus.
Rehabilitatsioon hõlmab meditsiinilise, sotsiaalse, psühholoogilise, kutsealase ja
kasvatusliku rehabilitatsiooni alavaldkonnad, erinevad vanuserühmad ning eri puuete ja haiguste rühmad

Arst kirjutas saatelehe ka füsiateraapiasse ja sinna sain aja ka alles poolest detsembrist ,, enne jõule .
Fysioteraapia hõlmab :
• füsioterapeutilist hindamist;


• passiivseid ja aktiivseid kehalisi harjutusi;

• massaaži;

• elektriravi;

• soojaravi;

• külmaravi;

• vesiravi;

• manuaalset mobiliseerimist;

• õigete liigutusmustrite juhendamist;

• abivahendite kohandamist;

• asendiravi;

• erinevate haiguste jaoks spetsiifilisi teraapiameetodeid;

• füsioterapeutilist nõustamist.
 
 Nii läks mul täna arsti juures ..
järgmine nädal vaja viia  arstitõend töö ja pensioniametisse  ja saata Helsingisse  sotsiaaltöötajate ametühingusse  mille nimi on "Super ". Super holitseb minu rahasaamise eest siis kui ma ei ole haiguslehel .
paberimajandus peab korras olema. 
Täna sain ka kaks pilti oma laselapsest .. olin nii rõõmus, et kohe pisarateni liigutatud ... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar