Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. jaan 2021

11 jaanuar esmaspäev

 

Olen natuke mures oma naabrimehe pärast , nimelt ta kukkus siin peale jõule  katki oma puusaluu ja pandi kruvidega kinni ja nüüd oli nädalakese rehabilitatsioonis ja juba tahab homme koju tulla 

  Mures olen sellepärast et ta on  ilma igasuguse häbitundeta kasutanud minu mehe headust ja seda et  minu mees ei oska öelda ei  ja  aina teda on sellepärast ära kasutatud. ja samuti see naaber kes  peaaegu iga päev palub mu mees teha talle mingi autosõit, poodi, kioskile, posti , tervisekeskusesse,  mina ei tea ega pole minu asi küsida kas ta ka maksab mu mehele nats bensiiniraha või sõidutab mees teda niisama heast tahtest  see pole minu asi kui tahab las sõidutab . Kui ta nüüd seal rehabilitatsioonis oli siis iga päev helistas mu mehele ja käskis tuua  üht ja teist  iga päev midagi . ükspäev seda teinepev  toda , ükspäev kamm ja teine päev  riideid , siis jälle poest limonaadi ja teine päev kommi  .  nii et iga jumala päev minu mees  viis talle midagi soovitud asju ..    Korteri tagavaravõti oli minu mehe  hoole all  sealt ta käis siis neid pükse ja sokke otsimas teise kapist .. kodus küsib minu käest kus mu sokid on ?  siin aga läheb võõra mehe kapist otsima vajalikku riidehilpu ... 

aga nüüd millepärast ma vihastasin ja muretsema hakkasin  oli see, et nüüd kus naabrimehel on puusaluu kruvidega kinni aga  ta ei taha   seal rehabilitatsioonis  olla -vaid tahab koju-  kus ta tegelikult iseseisvalt veel hakkama ei saa ja   on  võtnud nõuks, et minu mees hakkab tal poes käima ja  alt sööklast toitu üles tassima. Mina ütlesin talle kohe ära, kirjutasin Watsappi  talle  et mingit hooldajat minu mees ei hakka talle   tegema.  Kui ise ei saa hakkama siis Soomes on väga hea süsteem sots töötajaid ja abilisi kes käivad kodus appi ja käivad poes .    Telligu neid endale koju tooma ja tassima .   ei hakka ka minu mees talle  rollatorit või ratastooli treppidest tassima üles ja alla   

Esiteks ma ei taha et mu meest koormatakse  kui ta läheb poodi on tal oma perele vaja osta asju ja   siis lihtsalt tal  ei ole    enam jõudu, et veel teinegi kott  toitu osta.

 Pealegi ta juba  on ka juba 72 a  vana ja süda on haige ja ta ei tohigi tõsta midagi rasket ... . Et siis nüüd hakaku tassima - ei se nii küll minule ei sobi .  ma ei julge isegi teda vaevata ja kirjutan kergemaid asju ja mitte kõike korraga  ei peaks tooma, et poekott liiga raske poleks. vat sedaviisi . mina pean oma meest hoidma , et ta saaks minu  eest hoolt kanda   sest ka mina kannan tema eest igapäevaselt hoolt .. ja ta on minuga abielus mitte naabrimehega ..  

 Sellepärast olin endast väljas,  et teine nii nahaalne on . Aga selle  minu  kirjutamise  peale naaber   siiski täna veel koju ei tulnudki  ja   lubas tellida koduabilise sotsiaali kaudu ..   nii et tasus vaeva näha  


1 kommentaar:

  1. Just! Tubli oled, et asjad "õigesse paika lükkasid"! Oma lähedasi peab hoidma - meil kõigil on vaid üks omaenda elu elada ja oma lähedased hoida!

    VastaKustuta