Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. jaan 2021

10. jaanuar. Pühapäev .

   Olen kõik  need päevad koristanud.  Tasa ja targu, ei ole kiiret kuhugile ..     See aasta ongi mul vist koristamise aasta  ..  ma tahan lahti saada köigest mis mul pole vaja, mida ma ei puuduta iga päev , mida ma ei kasuta iga päev ,  mida ma ei vaata ega ei näe iga päev ..  Kui see õnnestub on mu elutoas  diivan , tugitool , laud toolid ,  telekas , arvuti , kudumiskorvikene lõngadega ja raamatud mida loen.  

 sektsioon   ehk suur kolakas kapp kus on   riiulid täis igasugust   selle ma tahaksin heameelega  minema visata. Aga seal on minu inglid ...  kui ma nendest saaks kuidagiviisi lahti, siis ülejäänu ei ole probleem  . vaasid ja klaasikesed kööki ja  raamatud   teise kappi 





need kaks suurt viimased mis Eero mulle tõi 


 

2 kommentaari:

  1. Kas Sul tõesti jätkuks südant oma inglitest loobuda? Neil on ju igaühel oma lugu jutustada ja meeles hoida ...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. öeldakse, et kui ei ole neist enam rõömu, siis peabki loobuma ja loobuksin heameelega kui teaksin, et inimene kes nad oma koju tahab ja hoolib nendest, siis miks mitte . Et keegi nüüd neid rahateenimise eesmärgil tahab või lihtsalt mahamüümiseks siis seda ma ei taha .. , Neil peab olema hea koht ja ruum , kus neid hoida ja et nad toodaksid/tooksid headmeelt. Ma arvan, et mõni kes kogub saaks suure kollektsiooni juurde . Jah mõned inglid ma jätaksin alles- neil kellel on oma lugu ja ma täpselt tean kes mulle tõi ja miks .näiteks laste kingitud ja mehe kingitud . aga paljud olen ostnud ise poest ja kirbukalt ära päästnud .. neist ma loobuksin

      Kustuta