Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

5. mai 2019

maikuu

 Täna juba 5 mai   ja 15 min pärast on juba 6 mai . Ma olen selle muretsemisega halliks läinud ja täna   lõi esimest korda elus tugeva valu  paremasse poolde  ja siis oli hästi valus ja   läks soojaks … Mis see oli , infarkti   eelmäng?  Huhh .. Päris hirmus hakkas ja hakkasin köhima  nagu  lugenud olin et hapnikku saaks süda  aga ei sauutnud valu pärast  kõvasti köhidagi ..  No kiiresti läks üle . Hirm hakkas küll . 

2 kommentaari:

  1. Eks Sul ongi praegu nii keeruline ajajärk. Sa ei saa midagi muuta, sest elu on juba selline, et me kõik jääme vanaks ja vajame ilmselt mingil määral abi. Sina oled ema jaoks kõik teinud ja rohkem ei saagi.Lohutada on lihtsam kui ise seda kõike läbi teha, aga vahel on abi ka sellest kui keegi teine sulle kinnitab, et sina oled endast kõik andnud ja muretsemine ei too kasu mitte kellegile.

    VastaKustuta