Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. apr 2019

Kuu lõpp

 Täna oli hirmus helistamise päev  .  Kõigepealt emale , siis Võhmasse  sots. töötajale kelle käest tahtsin numbrit teada  Viljandi haigla sots töötajale .  Tema käest tahtsin küsida, et kas on mõtet   ema haiglast viia sinna õendushooldus teenust saama  või kohe otse viia Viiratsisse  hooldekodusse .  Kuna Võhma töötaja ei teadnud seda numbrit siis   helistasin sellele numbrile mis oli netis  . sealt siis juhatati õige inimeseni kes tegeleb minu ema asjadega ..  Kuna ma seda töötajat seal kätte ei saanud siis helistasin juba päris arstile kes emaga tegeleb Sise 6 osakonnas    dr Kruusile … tema siis andis mulle teada, et ema oli täna füsioterapeutiga isegi istuma saanud  .    Aga nõrk on ta ikka …   ja soovitas kindlalt ,et ikka on väga palju kasu, kui ta saab olla 21 päeva veel   hoole all ja kosuda …  Aga soovitas uurida ka teisi  hooldekodusid … et kus pole nii kallis .. Aga hooldekodu asja ajab minu poeg isaga  ja tema soov oli et Viiratsis on hea  koht … mina vastu ei vaidle …


Hooldekodu ettemaks 840 € tuli täna üle kanda.
 Kui neil kuu aja jooksul kedagi ei tule siis jääb see järgmise kuu  JUUNIKUU ettemaksuks aga kui tuleb siis jääb see raha neile  lihtsalt toa eest ,kui hoiavad ema tuba kinni ja me ära ei ütle , nii et tuba on kinni pandud ja kuu aega seisab tühjana … peale selle tuleb maksta ema korteri üür kuna ei tea millal selle saab puhtaks teha ja omanikele edasi anda see tuleb teha järgmise kuu jooksul … ja siis veel 21 päeva  õendushooldusTASU ehk ÕHKU nagu med töötajad nimetavad õendushoolduskodu heh 210 € 
 Selle info andis ka mu poeg mulle edasi ..

Veel helistasin siis  ema sõbrannale ja andsin talle ka teated edasi …
 Ausalt öeldes seaduse kohaselt   ei peaks mina seda hooldekodu lisaosa maksma ,kuna olen ise invaliid  Ja saan ise toetust korterimaksmiseks- kuna minu  pension on minimaalne    . aga  kuidas ma saan veeretada kogu maksukoorma  mu poegadele …  ikkagi oma ema ja noortel ju need rahad kõik ka ära planeeritud . Nojah . küll kuidagi ikka saab kui üldse ei saa …  Minu pension- mis ma Eestist saan- siis  200 € läheb nüüd otsejoones  hooldekodu arvele . Nii me leppisime ja ülejäänud maksvad pojad  .


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar