Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

25. apr 2019

Hirmus

 See aprillikuu võiks juba lõppeda .
 Minu kallis sõbranna  Elvi  sai õnnetult surma . Me tutvusime temaga Viljandi haiglas ja  see oli aastal 1998  või kusagil sealkandis …  Elvi oli raskesti haige ja mina  hoolitsesin tema eest , söötsin jootsin kuna tema ise ei jaksanud … ja minul oli  natuke parem olla kui temal    ja sellest ajast peale vahetasime aadresse ja kirjutasime ja helistasime temaga .
 Ta oli sündinud aastat 1933 , nii et 2 aastat vanem kui mu  oma ema .
 Ja nüüd ma mõtlen et miks pidi ta sellist surma surema mida  mitte  keegi inimene ei peaks  niimoodi surema .   Tähendab minule helistas tema minija - poja naine ja rääkis siis et  Elvi oli läinud  üle tee põllule kulu põletama ja läks ise ka põlema õnnetult ei tea kas tuulega või mismoodi see leek nii ruttu oli laiali läinud et poeg kuulis ema appikarjeid ja jooksis vaatama  ja nägi kuidas ema põleb . Issand jumal   palun  ära saada inimesi niimoodi hukatusse , Elvikene oli eluajal nii hea inimene kes kunagi kärbsele ka liiga ei teinud - miks ta pidi põlema nagu põrgus ja miks ta sinna läks üldse , mis tal sellest kulust --- nii vana inimene ja  liikumisraskustega läks põllu peale kulu pöletama  .  Hoia ja halasta ..  Kutsuti kiirabi ja viidi tartusse kus ta läks koomasse ja suri . Minu armas Elvikene , ma ei unusta sind ka kunagi .. nii kallis olid mulle …



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar