Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

15. okt 2015

Uus "elanik" kogus

Minu uus inglikene .

 
Selle tõi  üks hea sõber mulle väikese kingituse .   Oli pannud õues möödaminnes minu rõdu ääre peale ja siis helistas pärast mulle et mul on seal üllatus.
Oligi väga meeldiv üllatus
Kui ma ükskord on remondi valmis saan ja inglikapi puhtaks küürin, siis kindlasti loen üle oma inglikesed ja teen isegi võib olla pildiarhiivi nendest , kahju, et paljud inglid on toodud nii, et ise enam ei mäleta, kes tõi ja üles ka ei ole kirjutanud ..  Mõned on siiski meeles ...
 Juba nii ootan et saan  oma inglikeste näod puhtaks pesta ja  kohale asetada.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar