Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. sept 2015

Hommikune udu

Täna hommikul kell 7

Välja vaadates oli näha udu.
 Ärkasin hommikul vara.  Nüüd olengi  harjunud vara magama minema. kusagil 21 aeg olen juba voodi poole minemas eelnevad toimetused tehtud ja see on hästi möjunud minu kaalule , see tähendab et olen natukene maha võtnud. Olen taas hommikuti kaalu peale  astudes tundnud siirast rõõmu. Aga mis kurvaks teeb on see, et veresuhkur on tõusnud ja nüüd, kui ma mõõdan veresuhkru taset oma mehel ja talle on polikliinikust kaasa antud  veresuhkru mõõtmise aparaat ja nõelad,  siis kasutan juhust ja olen mõned korrad ka endal huvi pärast mõõtnud ... ja  see pole rõõmu valmistanud

 
 
 
Minu kallil Ossukesel on homme sünnipäev !
Hurraa
 

 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar